Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce

Toruń
Pełen etat
Umowa o pracę

Opis stanowiska

  • Obsługa klientów poprzez różne kanały komunikacji (telefon, e-mail, platforma sprzedażowa),
  • Procesowanie zamówień sklepu internetowego,
  • Profesjonalna obsługa klientów w zakresie wsparcia i doradztwa technicznego,
  • Współpraca z innymi działami, które uczestniczą w procesie obsługi klienta.

Wymagania

  • Komunikatywność, wysoka kultura osobista i cierpliwość - potrzebne do bezpośredniej pracy z klientem,
  • Wykształcenie minimum średnie (mile widziane wykształcenie wyższe bądź status studenta zaocznego),
  • Sumienność, odpowiedzialność i zaangażowanie,
  • Dobra organizacja pracy własnej, także pod presją czasu,
  • Swobodne poruszanie się w środowisku internetowym,
  • Mile widziana bardzo dobra znajomość języka angielskiego, znajomość innych języków będzie atutem.

Oferujemy

  • Pracę w młodym i prężnie rozwijającym się dziale,
  • Możliwość zdobywania doświadczenia w stabilnie i prężnie rozwijającej się firmie,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Duże możliwości rozwoju przy ekspertach branżowych z zakresu sprzedaży, product developmentu, UX i marketingu,
  • Pakiet szkoleń wdrażających, branżowych i kompetencyjnych,
  • Dostęp do wszystkich benefitów w organizacji: karty sportowej i pakietów opieki medycznej.

Benefity

Stabilne zatrudnienie na lata
Umowa o pracę
Atrakcyjne szkolenia
Transparentny system wynagrodzeń
Komfortowa infrastruktura biurowa
Program poleceń pracowniczych
Prywatna opieka medyczna
Ubezpieczenia grupowe
Świadczenia świąteczne
Brak dress code'u
Ekspres do kawy
Karta multisport

Aplikuj

Dozwolone formaty: pdf, doc, docx, jpg, png. Maksymalna wielkość: 5 MB.

Uploadowanie...
fileuploaded.jpg
Maxymalny rozmiar pliku to 5 MB.

W dokumentach prosimy uwzględnić klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97r. o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133, poz.883”.

Dziękujemy!
Twoja aplikacja została wysłana. Odezwiemy się najszybciej jak to tylko możliwe!
Ups! Coś poszło nie tak.

Rekrutacja

Sprawdź co zyskujesz

Szanujemy Twój czas, dlatego nasz proces rekrutacji jest transparentny, prosty i szybki.

Wyślij swoje CV lub zadzwoń

Masz pytania? Skontaktuj się z nami. Łatwo znajdziemy wspólny język. Telefon: (56) 697 20 00 w. 433
E-mail: rekrutacja@margo24.pl

Poznajmy się

Chcemy poznać Twoje dotychczasowe doświadczenia i osiągnięcia, jak również oczekiwania względem pracy w Margo. Zobaczymy czy patrzymy w tym samym kierunku.

Omówmy szczegóły

Omówmy warunki zatrudnienia i plan na pierwsze tygodnie pracy.

Witaj w zespole!

Gratulacje! Dołożymy wszelkich starań, abyś czuł się u nas dobrze.

Kontakt