Tworzy ochronną warstwę na powierzchni metalu, która zapewnia ochronę przeciw zapiekaniu, zacieraniu połączeń, korozji, wżerom korozyjnym i nadmiernemu zużyciu ciernemu. Zapewnia smarowanie. Eliminuje piski i zgrzyty, jest chemicznie obojętna na działanie wody (również morskiej), kwasów i zasad. Dodatkowo wzbogacona jest inhibitorami utleniania o wysokiej skuteczności. Charakteryzuje się dużą przyczepnością, wydłuża okresy międzynaprawcze, działa skutecznie w wilgoci i środowisku korozyjnym. Utrzymuje stabilność termiczną w zakresie temp. od -30°C do 1100°C.
Zastosowanie
smarowanie wszelkich połączeń śrubowych i gwintowych, połączeń rurowych, pasowań wtłaczanych, śrub i nakrętek piasty koła, łączeń układów wydechowych i katalizatorów, uszczelek i głowic cylindrów, resorów, świec zapłonowych, przegubów drążków kierowniczych, mocowań klocków hamulcowych, swożni mocujących, łożysk wolnoobrotowych o dużym obciążeniu, łożysk ślizgowych, przekładni pieców rotacyjnych, przekładni zębatych, ślimakowych, przekładni otwartych i zamkniętych, łańcuchów, osi śmigła, wieloklinów, lin stalowych, maszyn rolniczych, maszyn budowlanych, dźwigów portowych, okrętów i platform wiertniczych
Smarowanie
tel. (56) 697 20 00 w. 818
E-mail: smarowanie@ phumargo.pl